Livetuotanto

Yllätä asiakkaasi tarinakeskeisellä livetuotannolla, jossa live-esiintymistä höystetään brändisi mukaisilla graafisilla elementeillä ja esituotetulla materiaalilla.

Kaipaatko uutta kosketuspintaa asiakkaisiin? Haluatko nostaa nykyisen tuotantosi uudelle tasolle? Pitäisikö nykyinen myyntiprosessinne siirtää täysin digiaikaan?

Digitalisaation siivittämät virtuaaliset tapahtumat ja kokoukset tarjoavat mahdollisuuden uudenlaiseen ja kustannustehokkaaseen yhteydenpitoon. Striimus toteuttaa lähetyksiä lähelle ja kauas hyödyntäen jo olemassa olevia materiaaleja ja tehtaillen täysin uutta esimateriaalia aiheesta kuin aiheesta.

Hyvän livelähetyksen tunnusmerkkejä on:

  • Hyvin suunniteltu ja pohjustettu toteutus. Hyvä käsikirjoitus ja suunnittelutyö vähentää turhaa tuotantokitkaa ja asiakkaaseen kohdistuvaa tuotantopainetta.
  • Vireystilaa nostattava ja ylläpitävä kokonaisuus. Grafiikasta, mediasta ja puhujista syntyvä kokonaisuus on tasapainossa itsensä kanssa ja näin ylläpitää katsojan mielenkiintoa.
  • Brändin audiovisuaalinen hyödyntäminen. Brändi-ilmeen hyödyntäminen grafiikoissa ja materiaaleissa on tärkeää brändimielikuvan tehostamisen kannalta.
  • Esituotettu materiaali. Käytettävä materiaali on toteutettu tai muokattu lähetyksen tarpeisiin ja sitä on tarpeeksi käytettävissä olevaan aikaan nähden.
  • Datan visualisointi. Faktuaalisen tiedon esittäminen ja sen laadukas visualisointi on tärkeää, jotta aiheeseen perehtymätönkin voi sisäistää tärkeimmät tiedot.

 

Lopputuloksena syntyy ketteriä ja vuorovaikutteisia livetuotantoja, joiden pääpainona on tarinankerronta ja tiedon jakaminen audiovisuaalisin menetelmin.

 

Striimus toteuttaa lähetyksiä haluamaasi sisältöalustaan. Palvelun toteutus alkaa yhteisestä kartoituspalaverista, jonka voitte varata kenelle tahansa Striimuslaiselle.

Aiemmat tuotannot

Tarinoita Striimuksen aiemmista tuotannoista.

Striimuslaiset

Varaa aika haluamasi Striimuslaisen kanssa.