Tietopankki

Striimuksen asiantuntijuutta on asiantuntijuuden välittäminen. Tietopankistamme löydät kiinnostavia kysymyksiä ja laatimiamme vastauksia nopeasti luettavassa muodossa.

Kategoriat

Kenelle podcastien tekeminen sopii?

Podcastien tekeminen luonnistuu hyvin esimerkiksi pieniä tai isoja asiantuntijayrityksiä edustavalta henkilöltä tai henkilöiltä, jotka työssään joutuvat luonnostaan puhumaan paljon ja soveltamaan osaamistaan eri tilanteissa tai

Lue lisää

Miten podcastin suosio rakentuu?

Yleisesti podcastien suosion nousu ottaa aikansa, mutta ihmisten löydettyä sarjasi se on korvaamatonta sisältömarkkinointimateriaalia. Toisin kuin muussa sisältömarkkinoinnissa, niin podcasteissa sisällön kulutusmäärät kasvavat päinvastaisessa järjestyksessä.

Lue lisää

Missä podcast jaksot voi äänittää?

Olemme äänittäneet podcasteja joen rannalla, omassa studiossa ja vuokrattavissa työtiloissa. Toisinsanoen podcast jaksoja voidaan äänittää monenlaisissa ympäristöissä, mutta yleisesti toiveet tilalta on rauhallisuus, suhteellinen hiljaisuus

Lue lisää

Miksi pitäisi tehdä podcast?

Podcastit ovat autenttista sisältöä, jota on helppo kuluttaa ja vaikea muiden kopioida. Podcastissa voit tuoda yrityksesi henkilöiden aidon persoonan kuuntelijan korville ja näin luoda täysin

Lue lisää

Miten podcastin tuotanto tapahtuu käytännössä?

Striimuksen Podcast-it palvelu koostuu suunnittelu-/aloituspalaverista, äänityspäivästä ja editointipäivästä. Valmiin kauden saa julkaistuksi viimeistään kahden viikon sisään äänityksestä. Suunnittelu-/aloituspalaveri on valinnainen prosessi niille tahoille, joille esimerkiksi

Lue lisää

Mistä ideoita podcastin tekemiseen?

Striimuksen Podcast-it palveluun sisältyy suunnittelupalaveri, jossa Striimuslainen läpikäy asiakkaan suunnitelmat podcast-jaksojen sisällön osalta, sekä sparraa ideoinnissa ja antaa ohjeita jaksorakenteen suunnittelluun. Hyvilläkin puhujilla on aina

Lue lisää

Miten webinaarisarja kannattaa rakentaa?

Suppilomalli toimii ensimmäisten webinaarien rakenteen lähtökohtana hienosti. Suunnittele sarja, jonka ensimmäinen osa toimii sisäänheittäjänä aiheeseen ja on katsojan kannalta kevyttä sisäistettävää. Sarjan loput osat porrastetusti

Lue lisää

Miksi pitäisi tehdä webinaareja?

Webinaarit ovat yksi modernin liike-elämän keihäänkärjistä. Niiden avulla tuot oman asiantuntijuuden katsojan nähtäville ja varmistut, että katsojat saavat aina ajantasaista tietoa. Lisäksi potentiaaliset asiakkaat saavat

Lue lisää