Tietopankki

Striimuksen asiantuntijuutta on asiantuntijuuden välittäminen. Tietopankistamme löydät kiinnostavia kysymyksiä ja laatimiamme vastauksia nopeasti luettavassa muodossa.

Kategoriat

Missä podcast jaksot voi äänittää?

Olemme äänittäneet podcasteja joen rannalla, omassa studiossa ja vuokrattavissa työtiloissa. Toisinsanoen podcast jaksoja voidaan äänittää monenlaisissa ympäristöissä, mutta yleisesti toiveet tilalta on rauhallisuus, suhteellinen hiljaisuus

Lue lisää

Miten usein pitäisi tehdä webinaareja?

Webinaareja suunnitellessa saattaa tulla esiin kysymyksiä webinaarien aikatauluttamisesta ja toistuvuudesta “Miten usein pitäisi tehdä webinaareja?” Riippuu webinaarin/webinaarisarjan tavoitteista. Mikäli webinaareista halutaan ottaa täysi hyöty irti

Lue lisää

Kenelle podcastien tekeminen sopii?

Podcastien tekeminen luonnistuu hyvin esimerkiksi pieniä tai isoja asiantuntijayrityksiä edustavalta henkilöltä tai henkilöiltä, jotka työssään joutuvat luonnostaan puhumaan paljon ja soveltamaan osaamistaan eri tilanteissa tai

Lue lisää

Miten podcastien julkaiseminen tapahtuu?

Podcast-jaksoja voi julkaista vapaasti Suomen yleisimmin käytetyissä alustoissa, kuten Spotify, Apple Podcasts ja Google Podcasts -palveluissa. Ilmaiseksi podcastin voi julkaista eri alustoihin käyttämällä esimerkiksi Anchor.fm

Lue lisää

Miten webinaarien tuotanto tapahtuu?

Yksinkertaisimmillaan webinaarin pitämiseen tarvitaan hyvä web-kamera ja mieluiten erillinen mikrofoni tai kuuloke-mikrofoni kombo. Webinaarissa oleellista on yhdistää oma videokuva, ääni ja useimmiten myös esitys yhdeksi

Lue lisää

Mistä ideoita webinaariin?

Webinaarit toimivat katsojan tutustumisalustana teihin ja teidän yritykseen, joten alkuun kannattaa lähteä liikkeelle kertomalla palveluidenne/tuotteidenne perusteita ihan helpoimmalla ja yksinkertaisimmalla tavalla. Miksi teette, mitä teette?

Lue lisää

Mistä ideoita podcastin tekemiseen?

Striimuksen Podcast-it palveluun sisältyy suunnittelupalaveri, jossa Striimuslainen läpikäy asiakkaan suunnitelmat podcast-jaksojen sisällön osalta, sekä sparraa ideoinnissa ja antaa ohjeita jaksorakenteen suunnittelluun. Hyvilläkin puhujilla on aina

Lue lisää

Miksi pitäisi tehdä webinaareja?

Webinaarit ovat yksi modernin liike-elämän keihäänkärjistä. Niiden avulla tuot oman asiantuntijuuden katsojan nähtäville ja varmistut, että katsojat saavat aina ajantasaista tietoa. Lisäksi potentiaaliset asiakkaat saavat

Lue lisää

Miksi pitäisi tehdä podcast?

Podcastit ovat autenttista sisältöä, jota on helppo kuluttaa ja vaikea muiden kopioida. Podcastissa voit tuoda yrityksesi henkilöiden aidon persoonan kuuntelijan korville ja näin luoda täysin

Lue lisää

Miten webinaarisarja kannattaa rakentaa?

Suppilomalli toimii ensimmäisten webinaarien rakenteen lähtökohtana hienosti. Suunnittele sarja, jonka ensimmäinen osa toimii sisäänheittäjänä aiheeseen ja on katsojan kannalta kevyttä sisäistettävää. Sarjan loput osat porrastetusti

Lue lisää