Menu
Ketterästi etänä tapahtuva virtuaalitapahtumien tuotanto nostaa webinaarit, koulutukset, myyntitapaamiset ja muut virtuaalitapahtumat uudelle tasolle. Vakuuta kohderyhmäsi, jaa asiantuntijuuttasi ja vahvista brändiäsi ketterillä, mutta visuaalisesti vaikuttavilla ja mieleenpainuvilla virtuaalisilla kohtaamisilla. Generoi liidejä tehokkaasti nykyaikaisella viestinnän tavalla, jolla saat konkreettista dataa myynnin kehittämiseen. Striimuksen Striim-it etätuotantopalvelu tekee virtuaalitapahtumien tekemisestä sopivan helppoa.
Erotu etäkokousmassasta! Striim-it virtuaalitapahtumien tuotantopalvelu nostaa webinaarit, koulutukset ja muut virtuaalitapahtumat uudelle tasolle helposti ja ketterästi etänä.
Laadukkaan ja ammattimaisen webinaarin tai muun virtuaalitapahtuman pitämisessä riittää työtä jo sisällön suunnittelussa, saati sitten teknisellä puolella. Striimuksen Striim-it palvelun ideana on tehdä hyvän webinaarin/webinaarisarjan tai muun virtuaalitapahtuman pitäminen mahdollisimman helpoksi ja samalla massasta erottuvaksi. Me hoidamme webinaarialustan ja tekniikan, jotta sinä saat keskittyä olennaiseen, eli omaan työhösi. Koko homma onnistuu täysin etätuotantona.
Kenelle Striim-it palvelu sopii?
Striim-it palvelu sopii yrityksille, jotka haluavat tavoittaa kohderyhmänsä tehokkaasti ja mieleenpainuvasti. Oli kyseessä sitten myyntiesittely, koulutus tai vaikkapa sisäinen kehitystyöstö, niin virtuaalinen formaatti mahdollistaa viestisi selkeän esittämisen aiheeseen sopivin tehokeinoin.
Myös vuorovaikutus kohderyhmän kanssa onnistuu Striim-it palvelussa esimerkiksi chatin tai kyselyjen muodossa. Virtuaalitapahtumista on siis moneksi ja olipa tähtäimessäsi sitten uusasiakashankinta, olemassaolevien asiakkaiden aktivointi, omien työntekijöiden- tai kumppaniyritysten koulutus tai jokin muu tavoite, on Striim-it varteenotettava työkalu.
Selkeät paketit ja selkeät hinnat virtuaalitapahtumien tuotannolle
Virtuaalitapahtumien tuotannot saattavat olla työläitä omin voimin tehtynä ja kalliita ostettuna. Me olemme tuotteistaneet selkeät paketit, joilla on selkeät hinnat, jotta Striim-it palvelu olisi sinulle alusta alkaen helppo ja ketterä apu virtuaalitapahtumien tason nostamiseen.
Suppilomalli toimii ensimmäisten webinaarien rakenteen lähtökohtana hienosti. Suunnittele sarja, jonka ensimmäinen osa toimii sisäänheittäjänä aiheeseen ja on katsojan kannalta kevyttä sisäistettävää. Sarjan loput osat porrastetusti
Webinaarit ovat yksi modernin liike-elämän keihäänkärjistä. Niiden avulla tuot oman asiantuntijuuden katsojan nähtäville ja varmistut, että katsojat saavat aina ajantasaista tietoa. Lisäksi potentiaaliset asiakkaat saavat
Avainsana on toistuvuus. Webinaarit käsitetään yleisesti kertaluontoisena puristuksena, mikä sopii yleisesti vain julkistuksiin, koulutuspäiviin ja hybriditapahtumiin. Kertaluontoisuus kuitenkin asettaa yksittäiselle webinaarilähetykselle suhteettomat odotusarvot ja toimii
Striimus siivitti ohjelmistorobotiikan ilosanomaa lähelle ja kauas yhdessä ohjelmistorobotiikan saralla työskentelevän MOST Digital Oy:n kanssa. Keväällä 2022 MOST Digital halusi kertoa ohjelmistorobotiikan perusteista ja mahdollisuuksista isolle yleisölle, joten aiheesta rakennettiin neliosainen webinaarisarja, jota toistettiin ensin kotimaisille markkinoille ja sen jälkeen ulkomaille yhteensä kahdeksan jakson verran.
Webinaarien toteutuksessa testattiin täysin etänä tapahtuvaa tuotantomallia onnistuneesti. Täysin etänä tapahtuva tuotanto mahdollisti asiantuntijan osallistumisen Rovaniemeltä ja juontajan osallistumisen Helsingistä samalla kun Striimuksen leikkaamo paketoi kokonaisuuden nätiksi Lempäälän toimipisteeltä käsin.
MOST Digital vastasi itsenäisesti lähetysten markkinoinnista ja lähetyspäivänä rekisteröityneet katsojat saapuivatkin katsojalinkin kautta seuraamaan webinaaria. Perinteisten kaupallisten kanavien, kuten YouTuben, sijaan käytettiin täysin virtuaalisia tapahtumia varten rakennettua alustaa, mikä mahdollistaa visuaalisen räätälöinnin, sekä katsojan osallistamisen esimerkiksi lähetyksen aikaisia kyselyitä hyödyntäen.
Lähetysten jälkeen MOST Digital sai listan lähetykseen rekisteröityneistä katsojista, sekä videon koko lähetyksestä, jonka he latasivat sitten julkisesti katsottavaksi omalle YouTube kanavalleen.
Tarinoita Striimuksen aiemmista mediatuotannoista.
Humans are not ideally set up to understand logic. They are ideally set up to understand stories.
Roger C. Schank
Me Striimuksella uskomme, että yksi myynnin ja markkinoinnin tärkeimmistä kulmakivistä on luottamus. Ja että luottamusta voidaan parantaa oman intohimon, osaamisen ja asiantuntijuuden jakamisella ja julki tuomisella.
Jokaisen yrityksen perustana toimii yrittäjän tai yrittäjien helmi, eli intohimo ja energia omaa alaa ja osaamisen edistämistä kohtaan. Striimus haluaa löytää asiakkaistaan tämän helmen ja jalostaa siitä asiakkaan tarpeisiin sopivia myynti-, markkinointi ja viestintäsisältöjä.