Palvelulogo Striim-it webinaarituotanto webinaaripalvelu

Webinaarituotanto palveluna: Striim-it

Webinaarituotanto ja virtuaalitapahtumat ketterästi. Vakuuta kohderyhmäsi, jaa asiantuntijuuttasi ja vahvista brändiäsi ketterillä, mutta visuaalisesti vaikuttavilla webinaareilla. Generoi liidejä tehokkaasti nykyaikaisella viestinnän tavalla, jolla saat konkreettista dataa myynnin kehittämiseen. Striimuksen Striim-it webinaarituotantopalvelu tekee webinaarien ja virtuaalitapahtumien tekemisestä sopivan helppoa.  

Palvelulogo Striim-it webinaarituotanto webinaaripalvelu
Striimuksen tuotantopalvelut Striim-it palvelukategoriassa.
Tuotekuva, Striim-it webinaarituotanto
Striim-it webinaarituotanto (12 jaksoa)
2.830,00  alv 0%
Tuotekuva, Striim-it webinaarituotanto
Striim-it webinaarituotanto (6 jaksoa)
1.890,00  alv 0%
Kaipaatko uutta kosketuspintaa asiakkaisiin? Pitäisikö myyntiprosessiasi tuoda ketterään digiaikaan? Miltä kuulostaisi vaikuttavat webinaarit ketterällä etätuotannolla?

Striim-it webinaarituotantopalvelu tekee webinaarien ja virtuaalitapahtumien pitämisestä helppoa 

Laadukkaan ja ammattimaisen webinaarin tai virtuaalitapahtuman pitämisessä riittää työtä jo sisällön suunnittelussa, saati sitten teknisellä puolella. Striimuksen Striim-it palvelun ideana on tehdä hyvän webinaarin/webinaarisarjan pitäminen mahdollisimman helpoksi. Me hoidamme webinaarialustan ja tekniikan, jotta sinä saat keskittyä olennaiseen, eli omaan työhösi. Koko homma onnistuu lisäksi täysin etätuotantona. 

 

Kenelle Striim-it palvelu sopii? 

Striim-it palvelu sopii yrityksille, jotka haluavat tavoittaa kohderyhmänsä tehokkaasti. Oli kyseessä sitten myyntiwebinaari, koulutuswebinaari tai vaikkapa sisäisen markkinoinnin webinaari, niin webinaariformaatti mahdollistaa viestisi selkeän esittämisen aiheeseen sopivin tehokeinoin. 

 

Myös vuorovaikutus kohderyhmän kanssa onnistuu Striim-it webinaareissa esimerkiksi chatin tai kyselyjen muodossa. Webinaareista on siis moneksi ja olipa tähtäimessäsi sitten uusasiakashankinta, olemassaolevien asiakkaiden aktivointi, omien työntekijöiden- tai kumppaniyritysten koulutus tai jokin muu tavoite, on webinaari varteenotettava työkalu. 

 

Selkeät paketit ja selkeät hinnat webinaarituotannolle. 

Webinaarituotannot saattavat olla työläitä omin voimin tehtynä ja kalliita ostettuna. Me olemme tuotteistaneet selkeät paketit, joilla on selkeät hinnat, jotta Striim-it palvelu olisi sinulle alusta alkaen helppo ja ketterä apu webinaarien hyödyntämiseen. 

Mistä ideoita webinaariin?

Webinaarit toimivat katsojan tutustumisalustana teihin ja teidän yritykseen, joten alkuun kannattaa lähteä liikkeelle kertomalla palveluidenne/tuotteidenne perusteita ihan helpoimmalla ja yksinkertaisimmalla tavalla. Miksi teette, mitä teette?

Lue lisää

Miten webinaarien tuotanto tapahtuu?

Tavanomaista webinaareille on studiossa kuvaaminen tai väliaikaisen studiotilan rakentaminen webinaarien tekemiseksi. Striimuksen Striim-it palvelu kuitenkin keskittyy toistuvuuden tavoitteluun, joten palvelun toteutuksessa käytetään ketterämpää etätuotantomallia. Etätuotannossa

Lue lisää

Webinaarituotanto esimerkki: Robotiikan ABC

Webinaarisarja ohjelmistorobotiikan asiantuntijayritykseltä.

Striimus siivitti ohjelmistorobotiikan ilosanomaa lähelle ja kauas yhdessä ohjelmistorobotiikan saralla työskentelevän MOST Digital Oy:n kanssa. Keväällä 2022 MOST Digital halusi kertoa ohjelmistorobotiikan perusteista ja mahdollisuuksista isolle yleisölle, joten aiheesta rakennettiin neliosainen webinaarisarja, jota toistettiin ensin kotimaisille markkinoille ja sen jälkeen ulkomaille yhteensä kahdeksan jakson verran.

Webinaarien toteutuksessa testattiin täysin etänä tapahtuvaa tuotantomallia onnistuneesti. Täysin etänä tapahtuva tuotanto mahdollisti asiantuntijan osallistumisen Rovaniemeltä ja juontajan osallistumisen Helsingistä samalla kun Striimuksen leikkaamo paketoi kokonaisuuden nätiksi Lempäälän toimipisteeltä käsin.

MOST Digital vastasi itsenäisesti lähetysten markkinoinnista ja lähetyspäivänä rekisteröityneet katsojat saapuivatkin katsojalinkin kautta seuraamaan webinaaria. Perinteisten kaupallisten kanavien, kuten YouTuben, sijaan käytettiin täysin virtuaalisia tapahtumia varten rakennettua alustaa, mikä mahdollistaa visuaalisen räätälöinnin, sekä katsojan osallistamisen esimerkiksi lähetyksen aikaisia kyselyitä hyödyntäen.

Lähetysten jälkeen MOST Digital sai listan lähetykseen rekisteröityneistä katsojista, sekä videon koko lähetyksestä, jonka he latasivat sitten julkisesti katsottavaksi omalle YouTube kanavalleen.

Katso video

Aiemmat tuotannot

Tarinoita Striimuksen aiemmista mediatuotannoista.

Striimus Oy

KÄYNTIOSOITE
Ideaparkinkatu 4
37570 Lempäälä


Ideaparkin 2. kerros, KidZonen yläpuolella

LASKUTUSTIEDOT
Verkkolaskutusosoite: 003732147402
Operaattori: Maventa (003721291126)

Y-tunnus: 3214740-2

Virtuaaliset käyntikortit

Miska
Aleksi