Miten usein pitäisi tehdä webinaareja?

Webinaareja suunnitellessa saattaa tulla esiin kysymyksiä webinaarien aikatauluttamisesta ja toistuvuudesta ”Miten usein pitäisi tehdä webinaareja?”

Riippuu webinaarin/webinaarisarjan tavoitteista. Mikäli webinaareista halutaan ottaa täysi hyöty irti esimerkiksi myynnin välineenä, on hyvä ottaa tavoitteeksi alkuun yksi kerta viikossa tai vähintään kerran kahdessa viikossa. Joihinkin tavoitteisiin taas vastaa parhaiten kertaluonteinen webinaari. Mikäli organisaatiolla on samanaikaisesti käynnissä useita webinaarikokonaisuuksia, joilla on omat tekijänsä, niin jaksoja voi parhaimmillaan tulla ulos jopa useita viikossa.

Kun webinaareista halutaan ulosmitata mahdollisimman paljon hyötyä markkinoinnin ja myynnin kannalta, niin toistuvuuden arvo kasvaa. Mitä useammin teet lähetyksiä, sitä useammin uusilla katsojilla on mahdollisuus päästä mukaan katsomaan ja tutustumaan teihin ja sitä enemmän saat myyntityötäsi ruokkivaa dataa. Kun webinaareja tehdään toistuvasti, myös yksittäisen webinaarin järjestämisen vaiva pienenee, kun tekeminen tulee tutuksi ja hyvällä tavalla rutinoituneeksi.

Mietitpä sitten kertaluonteisen webinaarin tai toistuvan, useamman jakson mittaisen webinaarisarjan toteuttamista, niin me autamme mielellämme sen tuotannossa. Kurkkaa Striim-it webinaarituotantopalvelumme valmiit selkeästi hinnoitellut paketit tai jätä meille yhteydenotto- tai tarjouspyyntö räätälöidystä webinaarituotannosta.

Striimus Oy

KÄYNTIOSOITE
Ideaparkinkatu 4
37570 Lempäälä


Ideaparkin 2. kerros, KidZonen yläpuolella

LASKUTUSTIEDOT
Verkkolaskutusosoite: 003732147402
Operaattori: Maventa (003721291126)

Y-tunnus: 3214740-2

Virtuaaliset käyntikortit

Miska
Aleksi